leo & alanzinho

5 06 2011

topçu falan olmadık hiç, kaldı ki öyle bir iddiamız da yoktu…
önce minyatürle başladı bizim meşin yuvarlak sevdamız… ordu’da, ticaret lisesi bahçesindeydik her gün… ayağımızda o zamanlar (ortaokul yıllarından bahsediyorum) yağmur da olsa güneş de açsa hep vardı konçlarımız…
yağmur yağınca kaçışmazdık evlere, güneş beynimizi kavursa da, terler gözümüze girip yaksa da yılmadan koşardık bir top peşinden…

galatasaraylı olsam da topçu profili için kendime sheva’yı seçmiştim ben. çünkü ilk formam milan formasıydı… (ve ben şimdilerde bile sheva fanatiğiyim, bilen bilir beni) annem, top sevdamı bildiğinden uzun da gelse bir forma almıştı bana; ac milan forması. o zaman da kadroda andry shevchenko var, adam golcü… eee biz de her çocuk gibi gol peşindeyiz ya, bir anda sheva oldum ben de kendi kendime🙂 onun gibi koşmaya çalışmalar, kendimizi sheva’ya benzetme çabaları falan filan, güzeldi güzel…

ne yazacaktık, konu nereye geldi yahu… minyatürden sonra halısahalara taşındık tabi. ve son bir kaç senedir oynarken yeşil zeminde, hep kulağıma çalındı bir ses, bazen gülerek bazen ciddi ciddi: la, alanzinho gibi adamsın haa…
önce kenarda maçı izleyen ufaklıklar başladı maç sonrası alanzinho falan demelere, sonra maç içindekilerden de gelmeye başladı böylesi yorumlar…
ben benzetilmeyi, benzemeyi hatta hiç sevmem ama bu alanzinho şaka maka benziyo lan bize!

ben de bu yorumlardan sonra trabzon maçlarını, özellikle de alanzinho’nun yakın çekimlerini, topla buluştuğu hallerini daha bi ilgiyle, dikkatle takibe başladım ve arkadaşlar gibi aynı kanıya sahip oldum: evet, benziyoruz bazen!

biz topu hep zevk için oynadık, başta da dedim ya hiçbir zaman topçu olmak gibi bir çabamız da yoktu. zaten bu göbekle falan da bundan sonra halısaha ne kadar fazla devam eder o da merak konusu benim için…

başladım alanzinho fotolarına falan bakmaya… adamla olan benzerliğimiz sadece alanzinho’nun yeşil sahalardaki hallerinden ibaret… öyle özel yaşamındaki fotoları falan alakasız benimle ama demek ki maç esnasında yüz mimikleri falan andırıyo yani🙂

az adama baksana yahu. aksi gibi onun da boyu kısa, onun da bazı yorumlarda  kendisine dair yakıştırmalar var: speedy gonzales…
ey gidi eski günler, bize de diyolardı pırpır, speedy falan…
trabzon maçından bir sahne işte. şeyy… sanırım benziyoruz!!

similarity between us | leo & alanzinho


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: