mr. jingles ve kamil

21 05 2011

kendisiyle ilk kez yeşil yol filmi sayesinde tanışmıştım. öyle sevimli, öyle sempatik gelmişti ki gözüme, benim neden bi bay jingles’ım yok dedim…
abim, üniversiteden bayram için miydi neydi unuttum şimdi, bir gelişinde elinde kafesle geldi, hiç unutmam sabah geleceğini bildiğim için derse gitmemiş, terminale koşmuştum abimi karşılamaya…
ben elindeki kafeste kuş var sanmıştım yalan yok! onca saatlik otobüs yolculuğunda kendisine bi hamster eşlik etmiş meğer, şaka gibiydi yani…
ve bizim de ilk hamster’ımız yeni sahipleriyle buluşmuş oldu çünkü abim izmir’e dönerken bay jingles’ı eve; bana ve anneme bırakmıştı🙂
artık ne can sıkıntısı kaldı, ne başka bişe…
öyle güzel zamanlar geçirdik ki bu küçük sevimli manyakla…
ama bilindiği gibi her güzel şeyin bir sonu var ya, bizim baj jingles da öldü bir gün…
leo bayağı bi içerlemiş olcak ki, üni yıllarında eve çıkar çıkmaz hemen kendisine bir tane daha aldı.
bu kez adı “kamil” olmuştu. ev arkadaşım olan özkan eline ilk aldığında birden kamil diye seslendi hayvancağıza, adı da öyle kaldı işte, sonrasında biz de benimsedik kamil ismini…
fotoğraftaki üni yıllarımda beslediğim hamster’ımdan. ilkinin fotosu yoktu, hem bu daha şekil! güzel poz vermiş bizim kamil, öyle değil mi ama?
senin de mekanın cennet olsun be kamil🙂
*
leo


Actions

Information

One response

16 04 2012
iko

abinin hediyesi bizim lisedekiydi dimi öldü mü o :(((
tebeşir kemiriyordu derste =)))
sonu benzemesin dicem ama aynı yere gitmişler =)

Leave a Reply

