wordpress in, blogger out

26 04 2011

ben de artık blogger’dan vazgeçenlerdenim. saçma sapan bir şekilde engellemelere, kapatılmalara dayanamadığımdan sitemi wordpress’e taşıdım ve çok da memnunum.

daha önce neden yapmamışım acaba diye kendime kızıyorum bile. wordpress çok daha rahat ve kullanışlı. Hem göze blogger’dan daha iyi geliyor bence.

vakti zamanında ağabeyimizi dinlemedik, hep geç kaldık birşeyleri yapmaktan. adam kaç defa dedi bana bırak şu blogger’ı diye ama dinletemedi. ee, şimdi ne oldu? çok da geç kalmış sayılmam değil mi bro?🙂

demem o ki; kingleoishere.blogspot adlı adreste başladığım yazma çizme olaylarına bundan böyle leotheking.wordpress adı altına devam edeceğim.

blogger’dan taşınma, yani girdileri taşıma işlemi de sandığım kadar zor olmadı. eğer geçmeyi düşünen varsa hiç tereddüt etmeden bir an önce wordpress’e taşınmalarını tavsiye ediyorum.

kendi kendime takıldığım, kendimi en özgür biçimde ifade edebildiğim bu alanda leo devam edecektir yazı hayatına…

*
leO


Actions

Information

Leave a Reply

