el classico: barcelona 5 | 0 real madrid

2 12 2010

geçen bölümlerde ramiz dayının dediği gibi: “ben bir rüya gördüm ezel, ben bir rüya gördüm…”
ben de bu oynanan maçın ancak bir rüya olabileceğini düşünmüştüm ama meğer gerçekmiş.
böyle bir takım izlemedim daha önce. sıfır hatayla oynanan bir futbol düşünmemiştim ki zaten…
ama oldu… maçı izlerken yaşadığım en büyük üzüntü: “allahım, keşke ben de şu maçı yerinde, camp nou’da olup 98 bin 255 biletli adamdan biri olarak izleme fırsatına kavuşabilseydim” şeklinde bir serzenişti.
kim bilir, belki bir gün falan dermişim… [kahkaha atıyorum
bu esnada kendi kendime]
bu nasıl bir 11 böyle? neden biriniz bile hata yapmıyor? halen anlayamadım.
top, ancak bu şekilde sadece sizde kalabilirdi, bunu da dünya üzerinde barça kadar iyi yapabilen bir takım daha düşünemiyorum.
ve jose morinho… herkesçe bilinen bir gerçek; “o, dünyanın en iyi teknik adamı” ona kabul ama krallar da devrilir! zaten maç öncesi deyiminde “sakin olun, ne olursa olsun yarın salı günü” diyebilecek kadar tuhaf bir adam. bir şey daha dedi yalnız:
“lig sonunda tekrar uzatın bana mikrofonları…”
belli ki kendine çok güveniyor ama barça varken bence şampiyonluk için şansı yok! merakla bekleyip göreceğiz zaten olacakları…
barça, teşekkürler sana böylesi bir olaya beni de tanık ettiğin için!
NOT:
c.ronaldo yerinde olmayı kimse istemezdi değil mi o anda? [yine gülüyorum kıs kıs]

messi vs c.ronaldo
*
messi, seni tek geçiyorum adamım.
c.ronaldo mu? tek kelime: “tırt”

10′ xavi | 18′ pedro | 55′ david villa | 58′ david villa | 90′ jeffren
*
leO

Actions

Information

Leave a Reply

