jeneriklik bir gol | pino [el mago]

11 11 2010
galatasaray 3 | 1 denizlispor
26′ | elano blumer 1-o
75′ | pino 2-1
88′ | pino 3-1
ziraat türkiye kupası a grubu ilk maçında denizli’yi sami yen’de salladık ki ne sallama!
sahada elano vardı, pino vardı, hele hele benim çok büyük umutlar beslediğim emre çolak vardı…
şimdi diyeceklerdir rakip bank asya’dandı ama diye.olsun, önemli olan ciddiyet ki bu da hagi’de var. karşındaki takım kim olursa olsun galatasaray’da hagi’den sonra gözle görülür tarzda bir ciddiyet hakim. bu da eski kimliğimize bürünmemiz için atılmış sağlam bir adım!
maça gelirsek… elano, o sakinliği, topu kullanmak isteyişi güzeldi… hele attığı gol, bence akıl doluydu. topu ağlara yollarkenki vuruşu hem kaleciyi hem de savunma oyuncusunu çaresiz bıraktı. sonra pino vardı sahada… şu bizim el mago işte… sihirbaz… ilk golündeki güzel vuruşu da çok iyiydi ama emre çolak ortasında gelişine yazdığı gol jeneriklikti. zaten maçın 21. dakikasında çalımlarla girip direkte patlayan topu, pino’nun ne kadar hırslı olduğunun kanıtıydı.
baros da yokken, aman aman sana bari bişey olmasın be pino.

52 | emre çolak
*
91′ ordu doğumlu bu çocuğa dikkat edin derim! rijkaard, benim istediğim kadar oynatmıyordu ama hagi’nin gelişi ile birlikte daha fazla süre alacağını biliyodum. yalan yok denizli maçında ilk 11 bekliyordum ben ama olmadı. az biraz daha kuvvetlensin, güçlensin… her şey daha da güzel olacak emre için. benim için şu an mevcut kadroda kewell başka tabii ama topu ayağına bu kadar yakıştıran başka topçu bilmiyorum. emre çolak, senden çok şey bekliyoruz genç adam!
diyorum ya, senden daha çoook konuşulacak… aman nazar değmesin, allah sakatlık göstermesin, bizi de taraftar olarak seni izlemekten mahrum etmsin…!

*

leO


Actions

Information

Leave a Reply

