galatasaray | soru işareti

31 07 2010
galatasaray 2 – 2 ofk belgrad

uefa avrupa ligi’ne tuhaf bir başlangıç. şaşırdım, hatta donakaldım diyebilirim.
tam bir şok hali… ne lan bu?
yeni forma, yeni sezon, yeni transferler… ee? sonra? hüsran mı?
ben bir şey anlamadım bu işten…
ayhan akman… şu takımda oynuyor olmasına aklım ermiyor benim. lanet olsun yaa biz bu kadar mı aciziz… barış? o ne yapıyor peki ortada? hiç işte, takılyor daha kafasına göre… sarp mı? ondan hiç bahsetmeyeceğim! hey yavrum benim bee…
ulan kenarda emre çolak diye bir adam var koy da bir görelim be rijkaard!
kale mi? yorum yok!
cana kaç haftadan beri takımla beraber olup ilk onbir çıkmazken tatilden yeni dönen neill kendine yer bulabiliyor, bu da ilginç tabi!
sakın yanlış anlaşılmasın haa! neill’e lafım yok benim. çok kaliteli topçudur bizim avustralyalı!
pino? kendisini halen merak ediyorum. tanımıyorum, bilmiyorum. tek ümidim takımda tutunması, faydalı işler yapması ve biraz zor olcak ama bize keita’yı unuttturması… işi de hiç kolay değil, dur bakalım daha neler göreceğiz.

galatasaray 2 – 2 ofk belgrad
26′, 76′ | arda turan
79′ | krstic
85′ | Injac
aslanlar, siz işinizi bilirsiniz!
_______________________
galatasaray
_______________________
*
leO

Actions

Information

Leave a Reply

