aysun | hayata merhaba…

21 05 2010
arkadaşlık… since 2oo4
*

o tarihlerde başladı arkadaşlığımız…
beraber güldük, beraber ağladık,
iyiydik be biz, çok iyiydik hem de…
o koca dört yılda beraberce,
neler yaşadık neler…
ne güzel günler…
en keyifli anlarımızı birlikte geçirdik biz..
tanıştığımız şehir olan kayseri’ye sığamadık,
mesken tuttuk nevşehir’i, göreme’yi…
ankara – kayseri arası mekik dokuduğumuz zamanlar da oldu…
yetmedi, yurt dışına da taşındı birlikteliğimiz…
başka yerde, başka insanlar içinde,
biz yine beraberdik işte…
…aldığım asker mektuplarımın birisi de aysun’umdandı işte…
…ki zaten topu topu iki-üç tane aldım,
ama aysun tarafından unutulmadım,
orda da yalnız bırakmadı beni, teşekkürler canım arkadaşım,
teşekkür ederim sana kocaman..!
şimdi ben bu dünya güzeli’ne,
“arkadaş” demem, diyemem…
“kardeş” daha da yakışır benim aysun’uma…
“bacım” olur en güzeli…
daha öncesinde tanımazken 2oo4’e kadar,
kalkıp da aynı kaptan yemek yiyorsan eğer gecenin bir yarısı…
üç-beş yumurta, iki üç dilim ekmeği beraberce paylaşıyorsan,
ve bu anı hiç unutamayacaksan,
arkadaşlıktan öte olur işte o..!
ve işte böylesi kişiler,
leo için büyük önem taşır
ve asla… ama asla…
unutulmazlar!!!
doğum günün kutlu olsun aysun’um,
iyi ki senle karşılaşmışız hayatın bir zaman diliminde…
“…ee peki ya şimdi?” dersen…
uzaktayız ya hani…
mesafeler dert değil be aysun,
gönüller bir olsun yeter ki…

sana yeni yaşında güzellikler,
ve gökhan kardeşimle de ömür boyu mutluluklar diliyorum…
iyi ki varsın(ız) !!!

ikinizi de çok seviyorum…
böyle harbiden haa (:
gökhan’ım & aysun’um;
biz, lafta kalanlardan değiliz..!
*
leO


Actions

Information

One response

30 06 2010
Anonymous

hala donup dolasıp okuyorum bu guzel anda leodan bana&bize akan o samımı duyguları…ah leo senı cok ozledık…kendıne cok dıkkat et kardesımm…

Leave a Reply

