lig lideri olmak..

1 03 2010

bir kaç gündür yazamadım. atletico maçını da es geçtim tabii ki bu arada. olan oldu zaten. bence şanssız bir şekilde de elendik işte. neyse, elden bir şey gelmiyor ki.. ama yazık oldu!

uzun zaman sonra dünkü kasımpaşa maçını da izlemedim. galatasarayımızın lig maçını da kaçıracağımı da düşünmezdim. hele ki bu sezon.. ama yapacak daha önemli işlerim vardı deyip geçiyorum.
zaten can şen ve savaş junior sayesinde az çok fikir sahibi oldum dün oynanan maçtan. saolsunlar..
turkcell süper lig’de 23. haftada kasımpaşa’yı 4-1 gibi farklı bir skorla yenmeyi başardık ve liderliğimizi sürdürüyoruz.

gollerimiz;
29’da arda,
75 ve 84’de keita,
82’de ise penaltıdan jo ile geldi.

manyak mısın sen keita?

yavaş yavaş dediğim oluyor dos santos!
biraz daha sabır..
ben dedim, bu çocukta iş var.
_________________________
galatasarayım, yola devam..!
_________________________
*
leO


Actions

Information

Leave a Reply

