galatasaray’ın kader’i..

19 02 2010
atletico madrid 1 – 1 abdul kader keita
*

dün akşam oynanan uefa avrupa ligi’ndeki maça geçmeden önce bir parantez keita için açıyorum.
keita, benim adamım sen’sin işte.
tamam evet bir çok transfer yaptık takıma ama O başka bir şey. yakın çevrem bilir ki galatasaray’a geldiği günden beri kendisi için çok üst düzey bir futbolcu demiş ve hatta göklere çıkartmıştım. haksız mıyım ama ?
bizim ligimiz için zaten fazla, ona ne şüphe de.. dün akşam da farkını ortaya koydu işte.
maçın kaderini değiştirebilen adamlar az bulunurlar. bizde de bu böyle.
abdul kader keita.. iyi ki varsın sen..
jo’yu sevmiş olabilirim ve hatta beni gio fanatiği de ilan edebilirsiniz. o çocukta da iş var çünkü. biraz daha zaman lazım sadece. ama keita, o bir başka..!
*
uefa avrupa ligi’nde atletico’yla ilk maçımızda estadio vicente calderon’dan 1-1’lik skorla döndük ki ne dönüş.
bir sakatlık çıkmazsa atletico madrid gibi büyük ve önemli bir takımı istanbul’da, sami yen cehennemi’nde bozguna uğratıp turu da geçeceğiz diye umuyorum ben şahsen..

yine yakın çevreme söylemiştim burda. herkes forvetimiz yok diye ah vah çekiyordu ama ben hep “55-70 arasındaki dakikalara dikkat edin, keita sahneye çıkacak.” demiştim. daha 55.dakika yeni başladı ki keita golle burun burunaydı ama topu ayağına sağlam oturtamadığı için bitirişi yapamadı. gol de 76’de geldi keita’dan.. 6 dakikalık bir gecikmeyle 76’de golümüzü gördüm. tahminimde de yanılmadım diyebilirim.
*
lucas neill’in yine sıfır hatalı oyunu ve verdiği güven..
leo franco’yu ilk defa böyle izledim.. adam galatasaray’daki en iyi maçını oynadı bence.. eski takımına karşı hırs yaptı galiba.. hep öyle değil midir zaten? necati – antalya örneği gibi..
neyse işte..
caner’in tutuk başlaması şanssızlıktı ki zaten o da daha ilk yarıda yerini gio’ya bıraktı.
gio için de tek hatırladığım topa hiç girmeyişi işte.. ha bi de sağdan sıfıra inip bir tane orta yaptı o da kaleci kucağına zaten.. vasattı yine ama tekrar söylüyorum ki zamana ihtiyacı var.. bu gio’da iş var.
servet biraz savruktu.. bu ligdeki yedek kalışını sorun yaptı heralde..
arda’dan bahsetmiyorum bile yine 10 numara olarak sadece formasını gördüm.. bi iki de bilek hareketi.. bırakalım da onu da yapsın bari. büyük kaptan(!)..
elano, pek görünmedi gibi ama faydalı işler yaptı, öyle göze batacak bir hatası yoktu.
mustafa sarp bir pozisyonda ulan ben senin.. dedirtti yine ama o da elinden geleni yapıyor işte..
son anlarda taktiksel olarak oyuna yine en sevmediğim topçuların başını çeken ayhan girdi.. sadece oyuna girerken gördüm zaten. daha da yok..
*
zaten benim de kafa hafiften güzeldi.. maça dair hatırladıklarım bunlarla sınırlı diyebilirim. aslında o kadar içmeyecektim ama kafadan febe maçıyla aşka gelmişim de haberim yok..! adamlar iki tane yeyince ben de doldur sen doldur dedim garsona..
*
tekrardan söylüyorum ki galatasaray’ım bu turu geçer..
haydi galatasaray’ım sen işini bilirsin.
*
leO


Actions

Information

Leave a Reply

