golsüz ama bol fındıklı gece..

8 02 2010
kayserispor 0 – 0 galatasaray
*
turkcell süper ligin 20.haftası,
kayseri’de forvetsiz, golsüz bir beraberlik,
ama rakip dişli kayseri..
kim ne derse desin sağlam takım!
leo’dan kısa notlar o güne dair;
– gio için biraz sabır,
– galatasaray için biraz zaman,
– şampiyonluk için biraz daha fazla azim,
– orçun için biraz daha fındık(!).. ve küçük bir diyalog :
– şunları da bi tazeleyelim be, dimi ati?
– yok kral, ben şiştim, 30’luk olsun benimkisi. (:
*
[ anlayan anladı beni. ]

teşekkürler ati,
teşekkürler şen,
teşekkürler encore..
güzel bir akşamdı beraberken..
ve teşekkürler bi kaç febe(!) taraftarına,
sarı kırmızı renklere olan hayranlıklarından dolayı..
*
( bu kısım şen imzalıdır. )

gel gelelim blog sahibine!
yine susmuyor, yine yazıyorum ben;
– arda turan, bir an önce satacaklar mı seni? ben öyle istiyorum da!
ilk yarının son dakikası.. madem kaliteli oyuncusun sen,
yazacaksın o golü orda, ben de susacam tamam.
ama yok işte.. yok, yok, yok..!
yine söylüyorum, hasan şaş abine benzeyeceksin böyle giderse!
karşındaki her topçu anlıyor lan senin bir sonraki hareketini..
bırak sen.. emre çolak götürsün işi.. bırak..!
akıllarda son haftadan kalma iki şık bilek hareketi,
ee.. hani kayseri maçında nerdesin sen?
yerini mi beğenmedin?
şen haklı mı yoksa?
değil tabii ki.. bence değil.. en azından bu konuda değil!
adam, arda manyağı olup çıkmış.
yaa bırakın bu işleri.. bir kere çık da topunu oyna adam gibi be arda!
yok vuramadı, ayağına oturmadı..
bi git arda yaa bi git..!
*
leO


Actions

Information

One response

16 02 2010
Shen

orçun fındıkları avuç avuç götürmese iyiydi🙂
şu giovani de bi form tutsa güzel olacak, sonunda arda'ya sallamasan iyiydi😀

Leave a Reply

