orduspor 0 – 3 galatasaray

11 01 2010
*
23 sene sonra geldi galatasaray Ordu’ya. çok tuhaf anlar yaşandı..
ben de uzun zamandır takımı çıplak gözle izlememiştim.
defalarca söylerim, hani arda’yı sevmiyorum ya ben,
bir kez daha anlamış oldum ki gerçekten sevmiyormuşum.
çok itici bir adam ve 10 numaralı formayı taşıyamıyor..
kaptanlık pazubandından hiç bahsetmiyorum bile.
şahsi düşüncem tabi.
*
galatasarayımız ziraat türkiye kupası ikinci maçında Ordu’da, orduspor’u 0-3 mağlup etti.
gollerimiz, 10. dakikada Arda Turan,
51 ve 61. dakikalarda ise Shabani No
nda’dan geldi.
bu sonuçla takımımız ziraat türkiye kupası b grubunda
6 puanla liderliğini
devam ettirdi.
*
maçtan bir kaç fotoğraf sunmak istiyorum.
ee tribünde olunca başka oluyo tabi.
*
frank rijkaard ordu’da*
açık..*
mustafa sarp, harry kewell, servet çetin

*
stay with us harry, stay with us..!

*
dışarıdan destek..
stad çevresi binalarından, yurdum insanının gs aşkı..

*
ilk yarı..
kırmızıyla işaretlenmiş olan kişi leO işte..
maça geç kalıp oturmaya bile yer bulamayan adam..!

galatasaray’ım, yola devam..!
*
leO


Actions

Information

Leave a Reply

