yonca lodi | aldım başımı gidiyorum..

29 12 2009
her kelime yalan, her yürek vefasız,
can üzgün, perişan.. can suskun, kararsız..
çek git diyor şeytan, git sessiz sedasız,
ve gittiğin zaman sanma ki
ağlayıp sızlarlar ardından..
*
ben bu dünyadan,
dosttan düşmandan,
aldım payımı gidiyorum..
günahlarımla, sevaplarımla
aldım başımı gidiyorum..
*
gitgide yüreğime, ince bir sızı girse,
gizli bir ateş beni yaksa da gidiyorum..
*
ben bu hayattan,
aşktan, sevdadan,
aldım payımı gidiyorum..
günahlarımla, sevaplarımla
aldım başımı gidiyorum..
*
her duygu yıpranmış, her bakış anlamsız,
can bıkmış usanmış, can çökmüş zamansız,
çek git diyor şeytan, git sessiz sedasız,
ve gittiğin zaman sanma ki
bir ‘kal’ diyen çıkar ardından..
*
[ yonca lodi, yolumu bulurum albümünden, 2007 ]

Actions

Information

Leave a Reply

