aydın & ayhan | galatasaray..

17 12 2009

*

uefa avrupa ligi son maçında avusturya’nın strum graz’ı na 1-0 mağlup olduk. tamam eyvallah grup birinciliğini garantilemenin vermiş olduğu rahatlıktan dolayı kaybedilen bi üç puan olabilir bu ama böyle de olmamalı. strum graz denen takım gruptaki tek puanlarını bizden alırken biz de sacede onlara kaybettik!
zaten bu takıma şansımız da bi türlü tutmuyor ki bizim.
maçı 90 dakika izledim..
aydın.. büyük yetenek.. ki bence de öyle ama merak ediyorum başka hangi maçta kendini göstereceksin. sana belkide yılın fırsatı bu. rakip saçma sapan bi takım.. daha doğru düzgün iki-üç pas bile yapamıyorlar. kaza rıza ceza sahamıza girince el ayak birbirine dolanıyor. son vuruşları mı? resmen komedi yaa başka da bişey değil.
demem o ki aydın artık senden büyük bi patlama falan beklemiyorum ben. abdullah avcı da diyordu ya hani aydın, arda’dan bile yetenekli diye. yok öyle bişe. zaten ben arda’yı sevmiyorum orası ayrı tabii ki de, aydın yetenekli olsa bile kendini gösteremiyor hiç bir türlü, üzerine katamıyor, resmen yerinde sayıyor yahu adam.
şu golü kaçırdın ya sen (kaleciyi geçip topu defansa nişanlamak da nereden çıktı be adam), çıkart formanı git bence. yakışmıyor sana artık galatasarayımızın asil forması.. sen o formayı taşıyamıyorsun aydın! sen git anadolu takımlarından birinde oyna da kendini göster.. deyim yerindeyse piş biraz daha da öyle gel madem..!
geleyim ayhan’a.. ayhan, senle olmuyor artık yaa. harbiden olmuyor artık. bırak sen de bırak bu işleri. bir uzun top çıkartamaz mısın sen yaa? topa basmak nedir bilmez misin sen?
zaten ayhan’ı beğendiğim nadir maçlar var benim.. genelinde kötü işte ayhan..
kocadın sen kocadın…!
haa unutmadan.. linderoth.. seni artık sevmiyor, sana ben de tahammül edemiyorum. üzgünüm ama sen de git sen de..!
olumsuzluklar olabilir ama her şeyin çaresi var.
düzeltilebilecek sorunlar bunlar..
o yüzden,
yola devam galatasarayım..yola devam..!

*
leO

Actions

Information

Leave a Reply

