ceynur | yağmur

5 12 2009
ceynur.. aşk, yağmur ve çikolata diye bir albüm yapmış. ilk olarak “yağmur” ile çıkış yaptı. dinledim, bu da bana değişik geldi. çok samimi bi kere. bu kız tutar diyorum daha tüm albümü dinlemeden. şimdilik çıkış paröası yağmur’u dinliyoruz işte..
yağmur, sen de vurup durma şu cama..
*
önüm arkam sağım solum sobe
korkarım ki bu defa saklanamadın
içimde kalmadı desem yalan
gözünün ortasına patlatamadım
içim dışım her şeyimken
özüm sözüm sevgilimken
neden neden neden hiç anlamıyorum
ne sanırım senden nefret ediyorum
yağmur sen de vurup durma şu cama
onu görmek istemiyorum artık
onu sevmek istemiyorum artık
yağmur sen de vurup durma şu cama
uyu uyu uyu biraz büyü
sayende bozuldu aramızda büyü
yazık bana yazık ne körmüşüm
geceleri seni düşümde görmüşüm

içim dışım her şeyimken
özüm sözüm sevgilimken
neden neden neden hiç anlamıyorum
ne sanırım senden nefret ediyorum

yağmur sen de vurup durma şu cama
onu görmek istemiyorum artık
onu sevmek istemiyorum artık
yağmur sen de vurup durma şu cama*
[ ceynur – yağmur ]
dinlenilesi türden bi şarkı..
leO

Actions

Information

Leave a Reply

