aydilge yeniden sahnede ama..

3 12 2009
*
ikinci albümü, aydilge – sobe, ekim ‘o9
olmamış işte yaa olmamış. halbuki ilk albümü küçük şarkı evreni on numaraydı bence. tüm şarkıları dinlenebilir türdendi. hepsi de insana bişeyler katan, insanı bi yerlere götüren cinsten şarkılardı… ama bu “sobe” albümü’nde aynı heyecanı göremedim. tamam şu an bile dinliyorum ama dediğim gibi ilk albümdeki gibi bi etki yok bende.
tamam eyvallah ses süper, değişik bi kumaş aydilge’nin sesi.. aslında her şeyi gibi sesi de tuhaf işte. başlı başına farklı bi şarkıcı o.
kendisini severek dinlediğim için albümü tekrar tekrar kurcalıyorum.
bu ikinci albümden tavsiye edebileceğim şarkıları;
* yollara düşsem / 03:20 / söz: aydilge beste: cem sarıoğlu
* kalbim hep seninle / 03:53 söz: aydilge beste: cem sarıoğlu
* geri dönmem / 03:58 söz: aydilge beste: cem sarıoğlu
* ah bir sevse / 02:28 / söz & beste: aydilge
* benim aklım sende / 03:33 / söz & beste: aydilge
tamamını beğenmesem de albümün, aydilge’yi severim ben.
leO
hatırlatma, ilk albüm;*
aydilge – küçük şarkı evreni, mayıs ‘o6

Actions

Information

Leave a Reply

