leO’nun yeni oyuncağı..

26 11 2009

aldım, alcaktım.. şu nasıl acaba.. ya bu..? yoksa diğeri mi… falan filan derken onca araştırma üzerine çok severek kullandığım ve yanımdan bi an olsun ayırmadığım nokia xpress music serisi telefonu olan 3250’den sonra ne yapıp edip nokia’dan şaşmayıp yine xpress music serisinden 5800’ı aldım sonunda..

artık yeni bir oyuncağım var diyebilirim.
bi iki saatlik kurcalama üzerine söyleyebiliceğim en önemli şey sanırım pişman olmayacağım demek olacak.
harbiden güzel ve istediğim özelliklere sahip bişe, güzel yaa..
o kadar uğraşa değdi.. bayaa bi kafa patlatmıştım çünkü.. kararsızlık çok kötü bişeymiş yaa.. bunu bir kez daha anlamış oldum.
sonunda doğru karar verdik ya o da güzel..
leO

Actions

Information

One response

27 11 2009
Anonymous

hayırlı olsun kardeşim:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: