yolculuk vakti..

12 11 2009

ve leo gider.. kısa bi süreliğine de olsa gider leo.. kayseri’ye gider.. hayatının belkide başka bir anında böylesi sıcak ve içten arkadaşlıkları bulamayacaktır çünkü.. leo, gökhan’a, gürkan’a, ismail’e, yusuf’a gider.. aysun’u, gülsen’i, nurdan’ı özler.. ve aslında daha bi çok isim vardır kayseri’de göreceği ama saydığı isimler leo’nun hayatında özel olan insanlardır ki.. işte bu yüzden gider zaten onlara.. gökhan’a gider çünkü adamakıllı pek az insan kalmıştır etrafında leo’nun.. gökhan, leo’nun tanımış olduğu tabiri yerindeyse en kral adamlardan biridir ve leo’nun bu adam gibi adamla dertleşmeye, ciddileşmeye ihtiyacı vardır biraz.. kardeşi saydığı, kardeşi bildiği adamla biraz aynı havayı solumayı özlediğindendir belki leo’nun gökhan hasreti..belki yerde yemek yemeyi özlemiştir, biraz murat kekilli dinleyesi gelmiştir onca zaman sonra.. gürkan’a gider çünkü o’nu da kardeşi bellemiştir leo, gürkan evin tek çocuğudur zaten ki o da leo’yu bi yerde kardeşi bilir, sayar, sever, o da değer verir, o da sever kardeşini… biraz galatasaray’dan konuşmayı ister çünkü leo, biraz mutlu olmak, içten gülmek ister beraberken.. geçen zamanı yad etmek ister, konuşmak, susmamak ister çünkü.. dinleyecek çok şeyi olduğu için gitmek ister gürkan’a.. mutlu olmak, onun mutluluğuna da tanık olmak ister leo biraz.. vodafone’dan sıkılmıştır artık, msn desen artık isteklerini karşılamaz olmuştur zaten.. leo gürkan’a gitmek, o’nu görmek ister işte.. leo, yusuf’u görmeden duramaz ki kayseri’de.. daha atacak çok pes vardır çünkü.. ki bu yusuf denen delikanlı adam, sırf leo için çizimlerinden vazgeçmiş ve bana pes için zaman açmıştır kendince.. herkes yattığında eline pes kolunu tekrar alıp bana göz kırpmıştır bi çok kez. seviyorum lan seni de.. yusuf denince de aklıma bi akşam yine yer yemeğinde yenen yemekte girdiğimiz gülme kriz aklıma gelir ve kendimi tutamaz yine gülerim işte. yusuf, iyi ki varsın kral insan.. ismail’e de giderim ben.. ismail’i sever leo.. aramıza geç de katılmış olsa severim.. çünkü arkasında bilirim ki gedik var.. adamın referansı sağlam bi kere. o yüzden de 1-0 önde başladı haliyle bizim ortamda. ama hep derim, iyi ki sizin gibi adamlar tanıdım diye.. işte bunlardan biri de ismail.. bilidiğimiz eküri işte.. sana da gelicem kral sana da.. iyi ki sen de varsın.. ben kayseri’deyken aysun denen birini görcem!!! aysun.. aklıma gelen o kadar çok şey var ki aysun denildiğinde.. en güzeli ve en önemlisi belkide şu.. sevgi..arkadaşlık.. dostluk biraz.. biraz da karşılıksız, çıkar gözetmeden değer vermek birbirine.. aynı tavadan yemek yemek gece yarılarında.. aynı ve son parça ekmeği bölüşmek kardeşçesine.. ayrılık vakitlerinde dayanamayıp ağlamak.. aysun, iyi ki tanıyorum seni, aileni.. o kadar çok güzel şey paylaştık ki beraberken.. kesilme olmadan arada.. geniş bir zaman dilimi yani.. üniversite yıllarından başlarsak koca bi 4 sene.. acısıyla(!), tatlısıyla.. hemen üniversite bitişi, kısa süreli bir beyaz rusya macerası da eklenince paylaşılan zaman, geçirilen vakit daha bi başka ve daha bi güzel ve tabii ki daha bi anlamlı oluyor. ve ben bu aysun’u dünyanın en şanslı insanlarından biri olarak değerlendiriyorum.. kendine yakışır bir şekilde gökhan kardeşimle bir arada oldukları için..ee aynı şekilde gökhan’ı da tabii. güzel insanlar, aşıklar.. çok seviyorum ben sizi.. gülsen’i de görcem ki ben.. hani bizim şu eşşek vardı ya o’nu işte.. o’nu da sever sayarım ben. len eşşek, senle de çok şey paylaştık.. daha bitmedik ama söyleyeyim şimdiden.. daha yolumuz var gidilecek.. arkadaşlığımız hep sürecek.. eşşek seniii..! sonra bi de kim var kim var ımmm, hah işte buldum.. nurdan var nurdan.. nurdanım, nurdancım.. benim kız kardeşim diye takılırdım kendisine.. bana yeri gelip ablalık eden yeri gelip kız kardeşim olan güzel ve cici insan.. tabii ki nurdan’dan başkası değil. seni de çok seviyorum ve sana da geliyorum diyorum. hem telde sana verilmiş bi sözüm var, unutmuş değilim daha! hallederiz.. işte bu kadar güzel insanları bir arada bulmuşken, kendilerinden bi çok kez – ” yaa leo, sen neden yoksun yanımızda??? ” serzenişini duymuşken gitmemek olmazdı. sıkı durun işte, geliyorum ben..

kısa bi süre için de olsa geliyorum.
not: kesin bir dille söylüyorum ki burda yazılanlardan başka göreceğim ve çok değer verdiğim kişiler de var illaki ama şu an pat diye aklıma gelen güzel ve özel insanları yazmak istedim.
iyi de oldu. hem her zaman ne derim ben;
” act, how you wanna ! ”
özel & güzel insanlar, bir ömür boyu beraberiz,
yarın sabah kayseri’deyiz..
hepinizi seviyorum..
leo, yolda..!
onikionbirikibindokuzperşembe
leO

Actions

Information

Leave a Reply

