kendi kendini sobele, bul işte..

9 11 2009

sen de ara sıra böyle hissedersin, sana da olur dimi bu ruh hali? kaybolursun kendi kendine, boğulursun bazen ve unutmak istersin her şeyi, dimi? bana da oluyo bu! biçok kez hemde. uyumak istersin, bi kaç gün uyanmamacasına..bunalım halidir insanda kısa süreli.. işte son günlerde bana olan da bu.. uyumak, unutmak, unutturmak istiyorum hatta. kaybolsam ortalıktan, kendime bile görünmesem bi kaç gün.. aslında çok kez istemişimdir ben kaybolup gitmeyi, yok olmayı hatta.. ama hayat işte! yine tuhaf, yine takalak halinde biraz..
o zaman içmeli, içip unutmalı bi çok şeyi.. anlık olsa da keyfi, ertesi günün ziyan olacağını bile bile yapmalı bunu. salmalı kendini..bırakmalı, boşvermeyi becerebilmeli bazen..
toparlanmak zor değil ki..!
bak bana..pazar günü saat 17:00’de kalktım mesela.. pişman mıyım? hayır tabii ki. yine olsa yine yapar mıyım?
cevap: evet, hem de kocaman harflerle..
ayılınca.. aynen devam yaşamaya.. hayata..
hayatta kalmak, yaşamak değil mi zor olan?
o zaman kaldığımız yerden devam..
leO

Actions

Information

Leave a Reply

