tadı tuzu yerinde şarkılar..

7 11 2009
[ yeşilçam şarkıları – artık sevmeyeceğim ]
*
handan kara – sonbahar rüzgarları / 3:52
belkıs özener – artık sevmeyeceğim / 2:42
sevim tuna – bağdat yolu / 3:36
semiramis pekkan – dert ortağım / 3:37
nesrin sipahi – arım balım peteğim / 2:30
gönül yazar – sen bensiz ben sensiz / 4:30
emel sayın – rüyalar gerçek olsa / 2:27
nigar uluerer – ben gamlı hazan / 3:07
behiye aksoy – elveda / 4:10
gönül yazar – ömrümce hep adım adım / 2:53
sevim şengül – şebnem / 2:57
esin engin – seven ne yapmaz / 3:21
berkant – samanyolu / 3:42
ajda pekkan – boşvermişim dünyaya / 3:24
şükran ay – kahverengi gözlerin / 4.19
sevim deran – hatırla sevgili / 2:53
sevim şengül – çiçekçi kız / 2:54
ne yap et, bu albümü bul, indir işte bi yerlerden.. o kadar söylüyorum sana. hepsi güzel, albümün tamamı.. ama benim favori şarkım ” behiye aksoy – elveda “sı… doyasıya dinlenmeli, tekrar tekrar.. hiç baymıyor, sıkmıyor insanı.. sana bi öneri, dilediğin şarkıyı, şarkıcıyı; http://www.fizy.com‘dan bulabilirsin.. en geniş kapsamlı şarkı arama & dinleme motorlarından biridir fizy! bi dene, bana hak vereceksin inan! yukardaki şarkılar mı? kulağın pasını siler, efkar yapar..
leO
[ behiye aksoy – elveda ]
*
elveda bütün hatıralar, elveda bütün gençliğim,
gelmesin baharlar, gelmesin yazlar,
bilinmesin karanlık mazim…
beni benden alan, beni yalnız çalan,
o sahte sözlere, yalancı gözlere, kapandığım dizlere,
elveda, elveda, hayata, sizlere..
bilmez aktığını nereye su, bir gençlik hikayesi bu.
beni benden alan, beni yalnız çalan,
o sahte sözlere, yalancı gözlere, kapandığım dizlere,
elveda, elveda, hayata sizlere..
elveda, bütün hatıralar
elveda, bütün gençliğim

söz & müzik: mutsel öztürk – seslendiren: behiye aksoy


Actions

Information

Leave a Reply

