demet sağıroğlu şarkıları

31 10 2009

savruldum *

savruldum…
bir kuru yaprak gibi ordan oraya savruldum,
yanıldım,
örselenmiş ilişkiler içerisinde unutuldum,
darıldım.
aşkına hörmet ettin
aşkımı kenarda unuttun…
yoruldum,
ne yapsam ne etsem de kalbimde yine sükutsun.
yaz geçti,
gönlüm artık bu aşkın öksüzü
bir gizdi..
geldi geçti şimdi bu aşk güzü…
istemesen de
dinlemesen de
sanadır bu şarkılar…
soluğum bitse, sesim tükense,
aşkım şarkımda yaşar..
istemesen de
dinlemesen de
sanadır bu şarkılar…
ecelim gelse, soluğum bitse,
aşkım şarkımda yaşar..!

korkum yok *

zamanı var sevgilim,
kalpte vefanın, aşkta hatanın zamanı var.
çırpınmakla olmuyor
yazık, bu aşkta vedadan başka yol kalmıyor..
korkum yok, korkum yok
zamanla alışır kalbim..
korkum yok, korkum yok
hayatla savaşır kalbim..
zamanı şu an sevgilim,
böyle vedasız, son hatırasız gitmenin..
gözyaşımı saklayan, başımı dik tutan
belki daha da az ağlatacak kalan zaman..
zamanı var sevgilim
çok sevmenin de nefretin de zamanı var..
çırpınmakla olmuyor
kavuşmanın da ayrılmanın da zamanı var..
zamanla alışır kalbim…

demet sağıroğlu…
o kadar güzel ve özel ki sözler…hisler…

insanı alıp götürüyo işte biryerlere…

sanki size sizi anlatıyo gibi işte,o kadar içten..

“savruldum”da insan kendi içine dönüp düşünüyo..kopuyo hatta bazen.hakikaten çok güzel..!

“gönlüm artık bu aşkın öksüzü…”
, ” istemesen de dinlemesen de sanadır bu şarkılar… ”
hele ki melodi..deli, bambaşka bişe yaa.bunlar oturup sabaha kadar dinlenilesi türden şarkılar..fazla da bulunmaz haa söyliim.

“korkum yok”ta ise bambaşka bi aleme dalıyo gibi insan.gerçekten çok başarılı,bu da özel bi parça.”çok sevmenin de nefretin de zamanı var”.. hakikaten de öyle değil mi ama?bence öyle..

insan bazen harbi çok sever bazen de harbiden çok nefret eder..ne de olsa her şeyin zamanı var.korkusu olmamalı zaten..insan hayatla savaşabilmeli ki ayakta kalsın!

yazılan her şey bana aittir, şahsi düşüncelerim yane.kimse de karışamaz ki,ne olsa buranın patronu benim. :p

konuyu dağıtmadan..

eline, yüreğine, ağzına sağlık demet..

leO


Actions

Information

Leave a Reply

