yer kırmızı,gök beyaz ulan!!!

30 10 2009


benim güzel ülkemde, türkiyemde bazen saçma sapan adamlar çıkıp ülkemiz aleyhinde konuşabiliyor ve biz sadece izliyoruz. gelin görün ki yılardır hiç bir kürtün kendileri aleyhinde konuştuğunu ne gördüm ne de duydum!
demek istediğim şu ki ben yaşanan son olaylardan sonra ( af falan ) her kürt olanı potansiyel bi pkk yandaşı olarak kabul ediyorum. kürtleri sevmiyorum, dışlıyorum ve kendilerinden nefret ediyorum. hani derler ya bazı ortamlarda;”yok ya hepsi öle diil, aralarında ii olanlar da var” geçin bu muhabbetleri. kürt olan kimseye tahammülüm yok benim artık!sevmiyorum lan sizi,o kadar işte.
ve diyeceğim şu ki,
ne mutlu türküm diyene.
leO


Actions

Information

Leave a Reply

