başıbozuk | yak ışıkları

30 10 2009

gördün mü ne kadar iğrenç olabilirim
kördüğüm bu bırak ben kendim çözebilirim
yenilmiyorum hayır sadece susuyorum
cümlelerim eskiyor sadece susuyorum

kırıldın mı?
ölmekten daha beteri varmış
cesedimi caddenin ortasından kim kaldırmış
kazanmıyorum hayır sadece dağılıyorum
atomlarıma ayrılıp sadece dağılıyorum

yak ışıkları oyunu boz
kuralları sen koy
söndür ışıkları
karanlığı ver

sevdin mi ben artık tanrıdan çok uzaktayım
çürüyüp sararıp ezilip yavaşlıyor kalbim
ölmüyorum hayır sadece yaşlanıyorum
hücrelerim eskiyor sadece yaşlanıyorum

yak ışıkları oyunu boz
kuralları sen koy
söndür ışıkları
karanlığı ver

işte bu şarkıda bulurum ben çoğu zaman bi çok şeyi…
bence öyle sağlam bi parçadır ki bu,
kendinizi iyi hissederken de kötü hissederken de dinleyebilirsiniz!!!
herkese tavsiyemdir;
başıbozuk | yak ışıkları
leO


Actions

Information

Leave a Reply

